sierpnia 06, 2020

Raspberry Garden - Live dla Lemoncraft i Zielonych Kotów

Moi drodzy, starałam się jak najszybciej zrobić zdjęcia kartki, którą tworzyłam w trakcie live'a dla sklepu zielonekoty.pl. :) Transmisję możecie znaleźć TU>> :)
W kartce wykorzystałam piękną kolekcję LemonCraft Raspberry Garden. Wykorzystałam ręcznie robione kwiaty z wykrojników Lady E Design, piękną koronkę i metalowe ozdoby ze sklepu Zielone Koty oraz delikatna wstążkę Old Fashion Ribbons.







Pozdrawiam serdecznie!

2 komentarze:

  1. Jaką tkaninę wykorzystujesz do robienia kwiatków tkaninowych? Czy masz gdzieś na nie kurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam na nie kursu i na razie nie planuję robić. Do ostatecznego wyglądu kwiatów doszłam metodą prób i błędów :) A materiały wykorzystuję różne organza, tiul, jakieś cienkie sztuczne materiały :)

      Usuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger