sierpnia 10, 2020

Kartka do mapki nr 2 - Raspberry Garden LemonCraft

 Dzisiaj chcę zaprezentować Ci moją drugą mapkę :)  nie mogłam się powstrzymać i tym razem też nie poskąpiłam na niej kwiatów :)

Kartka, którą zrobiłam do mapki powstała z najnowszych kolekcji LemonCraft: Raspberry Garden i Wood Patterns 02. Widziałaś już te piękne papiery? Mnie one totalnie urzekły, i świetnie się wzajemnie uzupełniają! Główny kwiat wykonałam z wykrojnika Lady E Design Flower 001. Wykorzystałam też przecudnej urody wstążkę Old Fashion Ribbons.

Pomysł na umieszczenie domku zaczerpnęłam od Made by Kate, zapraszam Was serdecznie na jej stronę >>. 

Zachęcam Cię do wspólnego tworzenia i chwalenia się swoimi pracami, pamiętaj, że na koniec mapkowego cyklu mam przygotowaną niespodziankę :)

Kartka prezentuje się tak:

 A tak wygląda mapka:

 


 

 
 Pozdrawiam serdecznie!


 
 

3 komentarze:

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger