sierpnia 16, 2020

Kartka do mapki nr 3 - "Moc najserdeczniejszych życzeń"

 Z małym opóźnieniem, ale jest - mapka nr 3 :) Nie mogło zabraknąć kwiatowych kompozycji, tym razem jednak postawiłam na gotowe papierowe kwiaty. W swoich zbiorach znalazłam fajny dodatek jakim jest tiul ze złotymi drobinkami i pomyślałam, że fajnie sprawdzi się właśnie w tej pracy - użyłam go jak jednej z warstw. W kartce wykorzystałam piękna kolekcję Sweet Secrets, dla małego kontrastu dodałam zielone kwiaty, które powodują, że kartka nie jest mdła. Użyłam tez pięknej ramki odlanej z żywicy polimerowej. Odkąd pierwszy raz jej spróbowałam przestałam korzystać z lekkiej masy. Niestety zauważyłam, że masa lekka (pakowana w charakterystyczne srebrne opakowanie)  po czasie robi się żółta i nie wygląda zbyt ładnie :(, masa Fimo air light, którą również lubię używać pozostaje biała natomiast nie daje tak pięknego efektu jak żywica. 

 

  
 




Pozdrawiam serdecznie!


6 komentarzy:

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger