lipca 11, 2020

Romantyczna kartka ślubna w styl shbby chic

Pozostaję nadal w romantycznym klimacie i przychodzę dzisiaj z delikatną karteczką :) Starałam się całą pracę utrzymać w klimacie shabby chic. By nadać jej więcej tego charakteru lekko poszarpałam papier, zrobiłam przeszycia, a całość dopełniłam piękną wstążką Old Fashion Ribbons. Wstążki te występują w ponad 40 kolorach i wszystkie dostępne są na stronie foamiran.pl - w dziale Old Fashion Ribbon.

Kartkę zrobiłam z miętowego arkusza z kolekcji Love of my live od Lemoncraft oraz delikatnego zimnego beżu z kolekcji Nex to me. Wykorzystałam ręcznie robione materiałowe kwiaty :) oraz tekturki marki Twoja Tekturka.






Czyż te wstążki nie są piękne? :)



Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger