lipca 08, 2020

Mixmediowy blejtram

Temat mixed mediów zawsze mnie kusił, ale bałam się spróbować. Zaczęłam jednak przemycać w swoich pracach maski, pasty strukturalne, farby, mikrokulki, gesso.... itp. I z każdym projektem przełamywałam swoje obawy co do mixed mediów :)  Gdy okazało się, że w LemonCraft pojawi się nowy cykl "Obalamy scrapowe mity" i jednym z tematów były właśnie mixed media wiedziałam od razu, że muszę spróbować. I tak oto powstał ten romantyczny blejtram ze zdjęciem :)

Z kolekcji Blush wycięłam mnóstwo kwiatów, które wykorzystałam do zrobienia kompozycji. Na blejtram nałożyłam wzór przez maskę, trochę pękającej pasty strukturalnej i rozpoczęłam zabawę z chlapaniem i robieniem zacieków z farby. I powiem Ci, że to była świetna zabawa! Pobrudziłam się jak małe dziecko, wszystko dookoła mnie było w paście i farbie 😂, ale przecież przy tworzeniu liczy się dobra zabawa więc i sprzątanie po tym było hmm.. jakkolwiek to zabrzmi przyjemne :) No i nie byłabym sobą gdybym na pracy nie umieściła ręcznie robionych kwiatów z foamiranu.









Pozdrawiam serdecznie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger