lipca 06, 2020

Mini kurs na ukwieconą kartkę

Moja dzisiejsza inspiracja dla Kreatywnej Pracowni to dwie mocno ukwiecone, romantyczne kartki. W kartce wykorzystałam piękny wianuszek, moje ulubione zimowe gałązki oraz dwie nowości - tekturkę napis Dziękuję oraz przeurocze gałązki z kwiatuszkami.

Kartki ubrałam w cudowną kolekcję House od Roses od LemonCraft oraz ręcznie robione kwiaty z materiału i papieru. Materiałowe kwiatuszki już nie raz mogliście oglądać na moich kartkach -  do ich wykonania wykorzystuję wykrojnik Lady E Design Flower 001, a hortensje zrobiłam  z wykrojnika Flower 005 Hydrangea.

Kartki, które przygotowałam zrobiłam na podstawie wiedzy, którą zdobyłam na kursie u Iriny Angold. Do gustu przypadł mi szczególnie jeden układ kartkowy i bardzo chętnie sięgam po niego robiąc swoje kartki. Na jego podstawie powstały te dwie bliźniaczki :)  A jeśli jesteście ciekawi jak powstawała jedna z nich to zapraszam do dalszej części postu, gdzie pokazuję w kilku krokach jak ją wykonałam.









A teraz pokażę, Wam w kilku krokach jak zrobiłam jedną z kartek. :)

Nie mogłam się zdecydować na to jaki kolor wybrać wiec zdecydowałam się na zrobienie dwóch podobnych kartek.


Na kartce zrobiłam przeszycia - bardzo lubię ten efekt i często wykorzystuję go w swoich pracach :)


Na środku kartki ułożyłam serwetkę i przepiękne kwiatowe zawijaski od Fantasy Dies.


Zanim zaczęłam budować kompozycję kwiatową na kartce ułożyłam sizal i kawałki koronki. Następnie przygotowałam główną kompozycję kwiatową, a na środku serwetki dołożyłam zegar i motylka.



W górnej części kartki ułożyłam małą kwiatowo-motylkową kompozycję, w którą wplotłam fragmenty tekturkowych gałązek.



Dołożyłam jeszcze kilka drobnych kwiatuszków by dopełnić kompozycję.


Na samym końcu przykleiłam napis, dodałam kilka chlapnięć czarną farbą i trochę kulek 3D.





Pozdrawiam serdecznie!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger