marca 08, 2020

Pamiętnik na Dzień Kobiet :)

   Dzień Kobiet to bardzo dobry moment na zrobienie czegoś dla samej siebie. Notes, pamiętnik, ramka na ulubione zdjęcie to tylko parę z licznych propozycji jakie znaleźć możecie w poście inspiracyjnym na blogu Lemoncraft. Znajdziecie tam też moją inspirację na ten wyjątkowy dzień. 
   Przygotowałam notes/pamiętnik w ręcznie szytej oprawie, okładka przygotowana jest tak by bez problemu można było nosić go w torebce. Dzięki temu, że kartki sama barwiłam kawą notes ma cudowny zapach. Nie ma nic piękniejszego niż zapach kawy wydobywający się z torebki 😁. Gdy go wykonywałam okazało się, że to świetny sposób na wykorzystanie resztek papierów. Zawsze szkoda wyrzucić mi chociażby najmniejsze skrawki, tym bardziej, że w notesie wykorzystałam cudowną kolekcję House of Roses. Jest ona tak piękna, że każdy najmniejszy ścinek zostawiałam z myślą, że kiedyś się przyda i w końcu nadszedł ten moment. A tak prezentuje się mój notes:
















Wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet!!


Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger