marca 01, 2020

Fioletowo - turkusowe szaleństwo...

   Czy pamiętacie jeszcze kolekcję Violet Silence od Lemoncraft? Pomimo tego, że jest już niedostępna ja posiadam kilka arkuszy i zawsze bardzo chętnie po nią sięgam :) To jedna z moich ulubionych kolekcji, pełna przepięknych filetowych odcieni i wspaniałych delikatnych kwiatów.
   Postawiłam dziś na odważne połączenie fioletu i turkusu i myślę, że ten duet bardzo ładnie się komponuje - a Wy co sądzicie na ten temat? Turkusowe kwiaty wykonałam ręcznie z papieru akwarelowego. Wykorzystałam też moje ulubione wiszące koronki, piękne motyle z arkuszy Vintage oraz lilie, które kupić możecie w niesamowitych zestawach kolorystycznych w HobbyPlace.









Pozdrawiam,
Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger