marca 18, 2020

Kurs na wiosenne kwiaty z foamiranu/ Spring Foamiran Flower Tutorial

   Przygotowania do wiosny i Świąt Wielkanocnych rozpoczęły się u mnie pełna parą. Przygotowałam dla Was na dzisiaj kwiaty z foamiranu. Nagrałam nawet film... Wybaczcie mi wszystkie niedociągnięcia, miauczącego kota w tle, niewyłączone dźwięki w telefonie.... Stresik był, oj przyznaję. I chociaż na co dzień w pracy występuję przed niemałą i bardzo wymagającą publicznością to nagranie video wydaje mi się o wiele trudniejsze. Sami oceńcie czy nagrywać dla Was kolejne kwiatowe kursy :)

Link do filmu znajdziecie na końcu wpisu :)










Miłego oglądania!



Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

5 komentarzy:

  1. Wyglądają znakomicie w takich pastelowych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję 😊. Bardzo ciekawy pomysł mieszania pręcików w różnych ale spójnych kolorach. Żyłkowanie sprawia, że kwiaty są bardziej naturalne. Chętnie obejrzę kolejne filmy. Pozdrawiam. Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik, dobry pomysł z miętoleniem tylko połowy płatka, palce przynajmniej nie odpadną :) I śliczne pazurki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger