września 25, 2024

Kurs na jesienną kartkę z grafikami do druku z hobby place

I w końcu mamy jesień! Moja ulubiona pora roku, no dobra na równi z wiosną. Uwielbiam chłodne jesienne poranki i wieczory. To świetny czas by się zatrzymać, na chwilę zwolnić i zaplanować swoje działania na przyszłość. Bardzo cieszę się, że w końcu będę mogła spędzać wieczory pod kocykiem z ulubiona herbatką.

A dla Was z okazji rozpoczęcia jesieni przygotowałam małą niespodziankę! Od 23.09.2024r. do czwartku 26.09.2024r. na wszystkie moje kwiaty obowiązuje 15% rabatu, a na pozostałe produkty 10%. Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie moje produkty to zapraszam do kontaktu w wiadomości prywatnej. ‼️‼️ A teraz parę słów o tym jak zamówić kwiaty i inne produkty. Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną na Facebooku, Instagramie lub na email: ewa.scrap@gmail.com. Ja prześlę Ci swoją ofertę. Ustalimy, co chcesz zamówić, podam czas realizacji i dane do wpłaty. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od ilości zamówionych zestawów kwiatów i zwykle waha się przedziale od 5-10 dni roboczych. W swoje ofercie posiadam również: 🍁 koronki 🍁 cekiny 🍁 shaker mixy 🍁 końcówki do formowania kwiatów nagrzewnicą 🍁 usztywnioną tkaninę bawełniana do kwiatów 🍁 płatki kwiatów z usztywnionej tkaniny bawełnianej

Zapraszam na film:













Buziaki💕

Ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger