września 19, 2024

Kartka dla mężczyzny w stylu industrialnym

 Dawno nie było już u mnie kartki dla mężczyzny, a w folderze "do publikacji" mam ich kilka więc dzisiaj prezentuję jedną z nich. Poza tym w te piękne dni, które już coraz bardziej zbliżają nas do jesieni lepiej pasują mi prace w takiej kolorystyce jaką dzisiaj prezentuję. Co nie znaczy, że zapomniałam o pięknych delikatnych pastelach. Co to to nie! Mało tego szykuję dla Was coś ekstra, właśnie w pastelach! Ale o tym opowiem w moim kolejnym poście, także bądźcie czujni :)

Pracę tę zrobiłam w ramach współpracy ze sklepem ZieloneKoty.pl. Kartka przeznaczona jest dla fana motoryzacji, który pasjonuje się starymi samochodami. Pracę zrobiłam z kolekcji 13arts Industrial. Wszystko starałam się utrzymać w kolorach, które dominują w stylu industrialnym, czyli czerni, bieli i rdzawym brązie. Jak zawsze starałam się dobrać drobne detale, które idealnie oddaję klimat całej pracy i nadają jej niezwykłego charakteru. Całość łączy w sobie zarówno surowość stylu industrialnego, jak i jego elegancję. Mam nadzieję, że solenizant będzie zadowolony z tej kartki. A może chcielibyście, abym przygotowała kurs na taką kartkę?

Dajcie mi koniecznie znać w komentarzu :)













Wszystkiego pięknego!
Ewa

--------------------------
Praca powstała w ramach współpracy reklamowej ze sklepem rękodzielniczym ZieloneKoty.pl 💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger