sierpnia 15, 2024

Jak zrobić bazę albumu? Harmonijka zamknięta w książeczce

 Moja dzisiejsza inspiracja będzie troszeczkę inna niż wszystkie do tej pory ponieważ chcę wam pokazać coś takiego bardziej technicznego, a mianowicie jak wykonać bazę albumu. Na jednym z live'ów jakie prowadziłam dla sklepu Zielone Koty pokazywałam jak ozdobić mini albumik i obiecałam że przygotuję dla was kurs na wykonanie bazy albumowej - harmonijki zamkniętej w książeczce. Do przygotowania bazy nie trzeba wielu rzeczy, myślę że każdy kto scrapuje znajdzie wszystkie te podstawowe produkty u siebie w pracowni, a jeśli nie to wszystko oczywiście możecie kupić w sklepie zielonekoty.pl. Baza jest bardzo prosta i myślę, że każdy nawet osoba początkująca, która dopiero się uczy da sobie z nią bez problemu radę. Jestem również bardzo ciekawa czy chcielibyście żebym przygotowywała więcej inspiracji tego typu. Koniecznie dajcie znać w komentarzu, czekam na wasze opinie.


Zapraszam na film: 







Buziaki!
Ewa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger