lipca 15, 2024

Kwiatowe nowości

 Dzień dobry! 

Chcę dzisiaj przedstawić Ci moją najnowszą kwiatową kolekcję. Pojawiło się w niej sporo nowych wzorów, nowy kolor - wspaniała śmietankowa biel lub jeśli ktoś woli ivory. Ten kolor jest bardzo delikatny i świetnie komponuje się z innymi kolorami, dzięki czemu jest bardzo uniwersalny, jest ciemniejszy niż klasyczna biel i jaśniejszy niż kremowy, który do tej pory miałam w ofercie. Powstały tez kwiatowe zestawy premium, które skomponowałam specjalnie z myślą o najnowszych kolekcjach papierów Lemoncraft - Sea Story oraz Sweetheart.

To jak skusisz się na nowe kwiatowe kolekcje? 

Jak zamówić kwiaty?

Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną na Facebooku, Instagramie lub na email: ewa.scrap@gmail.com. Ja prześlę Ci dostępne wzory kwiatów wraz z cenami. Ustalimy, które zestawy chcesz zamówić, podam czas realizacji i dane do wpłaty. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od ilości zamówionych zestawów i zwykle waha się przedziale od 5-10 dni roboczych. Ceny nowych zestawów wahają się w przedziale od 32,90 zł – 38,90 zł.

Poza kwiatami w swojej ofercie posiadam również błyskotki idealne do shakerów, cekiny i piękne mieszanki brokatów oraz mnóstwo delikatnych koronek.























Ściskam mocno!

Ewa


--------------

[promocja marki własnej]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger