stycznia 04, 2024

Nowe kwiaty z tkaniny

 Kwiaty, kwiaty, kwiaty! To coś co kocham najbardziej! Uwielbiam je tworzyć i wplatać w scrapowe kompozycje. A szczególnie lubię te zestawy, które tworzone są specjalnie pod kolekcje papierów. Są nie tylko wyjątkową ozdobą, ale również bardzo ułatwiają pracę. Zestawy idealnie dopasowane do papierów scrapowych pozwalają na tworzenie pięknych kompozycji bez zastanawiania się czy dany kwiatek pasuje czy nie. Swoje zestawy komponuję tak by każdy kwiatek idealnie pasował do kolekcji. Lubię miksować wzory i kolory kwiatów dzięki czemu zestawy są różnorodne i można zbudować na ich podstawie wiele różnych kompozycji. Dzisiaj przestawiam zestawy idealnie skomponowane pod najnowsze kolekcje Lemoncraft Roses Dear Diary i Hope.


Do kolekcji Roses powstały dwa rożne komplety - każdy inny i każdy wyjątkowy. Pierwszy z nich jest delikatny, drugi z dodatkiem czarnych kwiatów by można było nieco podkręcić kompozycję. Do kolekcji Hope zdecydowałam się dobrać nieco ciemniejszą tkaninę, którą skontrastowałam z pięknym błękitem i bielą dzięki czemu zachowałam balans kolorystyczny.

Jestem bardzo ciekawa który zestaw podoba Ci się najbardziej? Koniecznie podziel się swoją opinia w komentarzu.

Kwiaty możesz zamówić wysyłając do mnie wiadomość prywatną na Facebooku, Instagramie lub na email: ewa.scrap@gmail.com. Ja prześlę Ci dostępne wzory kwiatów wraz z cenami. Ustalimy, które zestawy chcesz zamówić, podam czas realizacji i dane do wpłaty.
Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od ilości zamówionych zestawów i zwykle waha się przedziale od 5-10 dni roboczych. Ceny nowych zestawów wahają się w przedziale od 32,90 zł – 33,90 zł.

Poza kwiatami w swojej ofercie posiadam również błyskotki idealne do shakerów, cekiny i piękne mieszanki brokatów.














Buziaki
Ewka

[autopromocja]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger