stycznia 15, 2024

Kartka C&S z kolekcji Roses dear diary

 Dzień dobry, dzień dobry!

Tak wkręciłam się w te proste kartki, że zmalowałam jeszcze jedno tło i zrobiłam kartkę dla miłośniczki muzyki. Piękna gitara zatopiona w kwiatach, która znajdziecie w bloczku z elementami do wycinania z kolekcji Roses - dear diary od LemonCraft świetnie pasuje do kartki urodzinowej, czy imieninowej. Subtelna grafika pięknie wtopiła się w tło, które przygotowałam. Dla uzyskania jeszcze lepszego efektu dodałam nieco więcej kwiatów wyciętych również z tego samego bloczka. 

Jestem ciekawa czy Ty też lubisz tworzyć kartki w stylu C&S, czy zdecydowanie wolisz opcję "na bogato"?











Praca powstała w ramach współpracy z marką LemonCraft.


Dobrego dnia!
Ewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger