listopada 14, 2022

Mini kurs na romantyczną kartkę

Czas trochę odpocząć od zimowych, świątecznych projektów. Chociaż święta na dobre rozgościły się już w mojej pracowni i uwielbiam tworzyć prace na Boże Narodzenie to jednak zatęskniłam za delikatnymi romantycznymi pracami.

Przypominam, że do 21.11. można zapisać się na mój warsztat „Tajemnicze Święta”.

Zapisy odbywają się przez mój adres e-mail: ewa.scrap@gmail.com.

Wszelkie szczegóły dotyczące warsztatu znajdziecie w tym >> poście.

A dzisiaj zapraszam Was na mini kurs na ręcznie robioną kartkę, która jest idealnym przykładem na to, jak wykorzystać swoją kreatywność i wyobraźnię do stworzenia czegoś romantycznego i pięknego. W swojej dzisiejszej inspiracji dla Kreatywnej Pracowni wykorzystałam piękne cieniowane listki, mały tamborek i śliczny napis love. Użyłam delikatnych papierów do scrapbookingu w odcieniach różu, błękitu i bieli z kolekcji Birdhouse z P13. Do stworzenia tego romantycznego i delikatnego projektu wykorzystałam też moje ręcznie robione kwiaty z tkaniny.


Zapraszam na film:













Serdecznie pozdrawiam

Ewa

2 komentarze:

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger