listopada 21, 2022

Kwiaty z tkaniny - prezentacja nowości

 Witam się z Wami w ten cudowny słoneczny dzień i zapraszam na film z prezentacją kwiatowych nowości!


Ahh... Słonko za oknem dało mi dzisiaj niezłego energetycznego kopniaka, zdecydowanie kocham zimę, ale odrobina ciepłego Słońca od czasu do czasu nie zaszkodzi.

Kwiaty z tkaniny - poinsecje


🎥🎥A dzisiaj wpadam do Was z filmem prezentującym moje najnowsze kwiaty z tkaniny. Wczoraj pojawił się post, ale pomyślałam, że fajnie będzie Wam je pokazać z bliska przed kamerą. Także serdecznie zapraszam na film:



🌸Kwiaty, listki i brokat możecie zamówić bezpośrednio u mnie pisząc do mnie wiadomość prywatną lub na mój e-mail: ewa.scrap@gmail.com.

🌸Kwiaty i brokat dostępne są również w Kreatywna Pracownia Love Handmade : https://kreatywna-pracownia.pl/pl/producer/Inspirowane-Uczuciami/65 :) ❤️

🌸Brokat do kupienia jest również w sklepie ZieloneKoty.pl 💚 Uwaga! Znika z półek z prędkością światła :D Brokat znajdziecie tu: https://zielonekoty.pl/pl/p/Brokat-opalizujacy-Ewa-Argalska-8g-bialy/28786

Psst... w sekrecie powiem Wam, że jeśli planujecie w Zielonych Kotach zakupy to wstrzymajcie się jeszcze dosłownie chwilkę bo już niebawem moje nowe kwiaty też będą tam dostępne. Dam Wam znać od razu jak wskoczą na wirtualne półki :) A tymczasem możecie zerknąć na moje pozostałe kwiaty: https://zielonekoty.pl/pl/searchquery/ewa+argalska/1/phot/5?url=ewa,argalska



Brokat opalizujący - Ewa Argalska Inspirowane uczuciami

Brokat opalizujący - Ewa Argalska Inspirowane uczuciami

Brokat opalizujący - Ewa Argalska Inspirowane uczuciami

Poinsecje z tkaniny

Poinsecje z tkaniny

Ściskam mocno
Ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger