czerwca 16, 2022

Darmowy kurs na kartkę na chrzest święty

 Dzień dobry!

Za oknem piękne słońce, wielkimi krokami zbliża się lato, a jak wiadomo latem odbywa się wiele różnych uroczystości, między innymi Chrzty. Dlatego moją najnowszą inspiracją dla Kreatywnej pracowni jest właśnie kartka na Chrzest Święty. Pomyślałam, że pokażę Wam krok po kroku jak wykonałam swoją pracę. Mam nadzieję, że zainspiruję Was do działania i stworzycie swoje interpretacje mojej kartki :) W kompozycji wykorzystałam piękny ażurowy krzyżyk, gałązkę konwalii oraz niezastąpione maleńkie listki. 

Kartka na Chrzest Święty




Kartka na Chrzest Święty

Kartka na Chrzest Święty

Kartka na Chrzest Święty

Kartka na Chrzest Święty

Kartka na Chrzest Święty

Kartka na Chrzest Święty

Kartka na Chrzest Święty

Serdecznie pozdrawiam,

Ewa

Inspirowane uczuciami Ewa Argalska Kreatywna Pracownia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger