maja 29, 2022

Kurs na wiosenną, ukwieconą kartkę

  Kwiaty to rzecz, którą w scrapbookingu kocham najbardziej. Nie mogło więc zabraknąć na mojej najnowszej kartce pięknych materiałowych kwiatów. Postanowiłam delikatną kremową bazę ożywić mocnym akcentem w postaci żółtego kwiatka i chociaż za żółtym kolorem nie przepadam to muszę przyznać, że ten odcień bardzo mi się podoba. Chciałam by moja praca była wiosenna i energetyczna, jak sądzisz udało mi się uzyskać taki efekt? 


Ukwiecona wiosenna kartka

A jeśli jesteś ciekawa/-y jak powstała moja kartka to serdecznie zapraszam Cię na film:



Ukwiecona wiosenna kartka

Ukwiecona wiosenna kartka

Ukwiecona wiosenna kartka

Ukwiecona wiosenna kartka

Ukwiecona wiosenna kartka

Ukwiecona wiosenna kartka

Ukwiecona wiosenna kartka

Ukwiecona wiosenna kartka

Ukwiecona wiosenna kartka

Ukwiecona wiosenna kartka

Ukwiecona wiosenna kartka

Serdecznie pozdrawiam,

Ewa





2 komentarze:

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger