kwietnia 02, 2022

Odlewy z żywicy w scrapbookingu

 Ile razy zastanawiałaś się nad tym jak uzyskać przepiękne odlewy z foremek? Czy nie denerwowałaś się, gdy kupiłaś piękną foremkę, pełną wspaniałych ornamentów i po zrobieniu wycisku efekt zupełnie Cię nie zadowalał? Jeśli tak, koniecznie zerknij na mój film poświęcony odlewom z żywicy w scrapbookingu! Moje odlewy robię teraz tylko z żywicy dzięki czemu wszystkie elementy, których używam w swoich pracach są idealnie odwzorowane, widoczny jest każdy detal. W filmie pokazuję co jest potrzebne do pracy z żywicą oraz jak wykonać odlewy z żywicy tak by pięknie wyglądały. 

Proszę daj mi znać w komentarzu, czy tego typu filmy są dla Ciebie interesujące.

Żywica, którą pokazuję w filmie: https://bit.ly/3qWMLU9 Tymczasem już jutro rozpoczną się zapisy na mój najnowszy warsztat, koniecznie śledź moje SM by nie przegapić szansy na wzięcie udziału w warsztacie!

Odlewy z żywicy w scrapbookingu

Serdecznie zapraszam na film!



Pozdrawiam,


Inspirowane Uczuciami Ewa Argalska



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger