kwietnia 12, 2022

Kartki Wielkanocne na ostatnią chwilę

 Co roku powtarzam sobie, że za Wielkanocne pracę wezmę się szybciej tak by zdążyć ze wszystkim na czas... i co mi z tego wyszło w tym roku, owszem kartki zrobiłam, ale nie podzieliła się z Wami sposobem na szybkie i proste kartki Wielkanocne. Nie będę ukrywać, ale temat Wielkanocy nie należy do moich ulubionych, na szczęście w tym roku LemonCraft wydał  piękną wiosenną kolekcję, w której znalazło się też mnóstwo elementów związanych z Wielkanocą. Chwyciłam więc za nożyczki, wycięłam wszystkie elementy, które najbardziej mi się spodobały i zrobiłam dwie proste kartki. Co najlepsze zmieszczą się one do koperty, bo nie użyłam kwiatów, a kompozycję zbudowałam tylko z elementów do wycinania, serwetek i pięknych zielonych listków. Za sprawą tych kartek zrobiło się u mnie bardzo wiosennie i świątecznie. Jeśli więc nie masz jeszcze gotowych kartek Wielkanocnych to serdecznie zapraszam na mój kanał YouTube. 


Proste kartki Wielkanocne

Proste kartki Wielkanocne

Proste kartki Wielkanocne

Proste kartki Wielkanocne

Proste kartki Wielkanocne

Proste kartki Wielkanocne

Proste kartki Wielkanocne

Proste kartki Wielkanocne

Proste kartki Wielkanocne

Pozdrawiam serdecznie,

Ewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger