grudnia 01, 2020

Zimowa kartka - konkurs z Lemoncraft

 Czy wiesz, że do świąt Bożego Narodzenia pozostało już tylko 24 dni?! To najwyższy czas żeby rozpocząć przygotowania. Ja zrobiłam całkiem sporo kartek dla bliskich, pewnie w tym roku nie uda mi się wszystkich odwiedzić, więc postanowiłam, że roześlę do wszystkich świąteczne kartki - do czego i Ciebie zachęcam! :)

W ostatnią sobotę na FP Lemoncraft prowadziłam live'a >> na którym zrobiłam świąteczną kartkę. Nie jest to zwykły live ponieważ został na nim ogłoszony konkurs z super nagrodami! 

Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie wystarczy, że przygotujesz świąteczna kartkę i jej zdjęcie umieścisz pod tym postem > > na Facebooku. Uwierz mi warto! Na zwycięzcę czekają dwie najnowsze kolekcje Lemoncraft (które jeszcze nie miały premiery :) )  oraz zestaw moich ręcznie robionych kwiatów :)

A tak prezentuje się moja kartka :) 








Ślę zimowe pozdrowienia!




2 komentarze:

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger