grudnia 20, 2020

Słodka kartka z kolekcji Delicious

 Babeczki, ciasteczka, czekoladki - któż z nas nie kocha słodyczy?

W Lemoncraft pojawiły się nowe piękne, smaczne :) papiery. Mi jako pierwsza w ręce wpadła kolekcja Delicious. Jestem w niej absolutnie zakochana! Kolory, klimat jaki Ania zachowała w tych papierach jest niesamowity. Robiąc moją kartkę starałam się przemycić tego klimatu jak najwięcej, sami oceńcie czy mi się udało. 

Kartkę ozdobiłam ręcznie robionym kwiatem z materiału z wykrojnika Lady E Design. A delikatna tekturkowa krateczka pochodzi od Twojej Tekturki.

I uwaga przygotowałam dla Was mapkę do kartki :) Także zachęcam do tworzenia i chwalenia się swoją interpretacją. :)





 
Pozdrawiam serdecznie! :)
 

 

2 komentarze:

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger