listopada 09, 2020

Świąteczna kartka z poinsecjami z foamiranu


Całkiem niedawno pokazywałam Wam świąteczną kartkę w kolorach miętowych, dzisiaj będzie troszkę bardziej tradycyjnie. Przygotowałam kartkę z ręcznie robionymi czerwonymi poinsecjami z foamiranu z wykrojnika Lady E Design. Wykorzystałam jeden ze starszych wzorów wykrojników, ale bardzo lubię kwiaty, które można zrobić przy jego użyciu. A to wykrojnik, o którym piszę: Poinsettia >>

Kartkę ubrałam w papiery Lemoncraft i uwaga nie jest to żadna świąteczna kolekcja tylko niezastąpiony Dom Róż. Jak widać wcale nie trzeba posiadać świątecznych papierów żeby wyczarować piękne kartki na Boże Narodzenie.

Jelonka, którego umieściłam w centrum kartki potraktowałam pudrem do embossingu Stampendouse Frantage Shabby White Enamel,  jest to mój absolutny embossingowy hit! W rzeczywistości przepięknie się mieni i tworzy biało złotą warstwę - jest idealny na świąteczne prace. 
 






Pozdrawiam serdecznie!





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger