listopada 22, 2020

Świąteczna gwiazdka

 Były już u mnie małe świąteczne gwizdki, przyszedł więc czas na większą ozdobę. Bardzo lubię wykorzystywać w ozdobach świątecznych pastelowe delikatne kolory. Tak tez zrobiłam tym razem, połączyłam ze sobą delikatną miętę i róż. W pracy wykorzystałam mnóstwo wspaniałych tekturek od Twojej Tekturki (na dole postu znajdziecie listę użytych produktów). Materiałowe kwiaty zrobiłam sama. Jelonka wyembosowałam pudrem do embossingu Stampendouse Frantage Shabby White Enamel - jak już pisałam w jednym z postów jest to mój absolutny embossingowy hit! Gwiazdkę ozdobiłam m.in. papierami Lemoncraft z bloczka Wood Patterns 01.







 

Tekturki, które wykorzystałam:

 

Pozdrawiam serdecznie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger