września 06, 2020

Kartka z ręcznie robionymi kwiatami

 Czas odpocząć od męskich klimatów :) Wracam do romantycznych kobiecych, ukwieconych prac. W ramach inspiracji dla Lady E Design przygotowałam kartkę z ręcznie robionymi kwiatami z materiału. Testuję nowe techniki i nowy materiał :) uwielbiam robić kwiaty i odkrywanie nowych sposoby na ich wykonanie jest to dla mnie niezwykle ekscytujące! Do zrobienia tych różyczek wykorzystam wykrojnik Flower 9 . Dzięki wytłoczonym żyłkom na płatkach kwiaty nabierają jeszcze piękniejszego wyglądu. Na razie skupiłam się głównie na różach, ale w głowie mam mnóstwo pomysłów, więc niebawem powstaną również inne kwiaty :)

Kartkę ubrałam w piękną kolekcję LemonCraft Raspberry Garden - niewątpliwie stała się ona jedną z moich ulubionych Lemonkowych kolekcji! Jest niezwykle romantyczna i delikatna, przypomina mi ciepłe letnie poranki, które w trakcie wakacji spędzałam w ogrodzie babci... ahh... chociaż nie przepadam za upałem to już tęsknię za latem, wakacjami i mrożoną kawą z dużą ilością mleka :) 












Pozdrawiam serdecznie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger