września 30, 2020

Jesienne drzwi - gościnna inspiracja dla Made by Kate! :)

 W ostatnich dniach spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Moja scrapowa koleżanka Kasia - Made by Kate, zapytała czy nie chciałabym testować jej nowych grafik do druku. Oczywiście nie mogłam odmówić! Na warsztat wzięłam cudowną grafikę Jesienne drzwi. Od razu gdy je zobaczyłam skojarzyły mi się z tajemniczym ogrodem babci :) Pełnym cudownych róż i kwiatowych pnączy. Postanowiłam więc, że właśnie tak chcę ozdobić moje drzwi, by właśnie przypominały wejście do takiego ogrodu. Sami zobaczcie jak prezentuje się moja praca i oceńcie czy udało mi się osiągnąć zamierzony efekt. 

A jeśli chcecie otrzymać taką grafikę od Kasi to zachęcam do zapisania się na jej Newsletter! Pierwszy otrzymacie już 5 października! :) A zapisać można się tu >> :) 

W pracy wykorzystałam cudowną i ponadczasową kolekcję House of Roses od Lemoncraft. Róże, które są głównym elementem kwiatowej kompozycji wykonałam sama przy użyciu wykrojników od Lady E Design. 






 

Serdecznie pozdrawiam!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger