stycznia 04, 2020

Zimowa ramka jako pierwsza inspiracja dla Lemoncraft :)

     Dzisiejszy post jest dla mnie bardzo wyjątkowy, ponieważ chcę przedstawić wam moją pierwszą inspirację dla marki Lemoncraft. Na blogu Lemoncraft trwa właśnie wyzwanie z moodbordem, czyli tablicą inspiracji. Kolaż do tego wyzwania jest w pięknych mroźnych odcieniach niebieskiego, który został przełamany soczystą czerwienią.  Z resztą zobaczcie sami jak pięknie się prezentuje:

http://blog.lemoncraft.pl/2020/01/wyzwanie-scrapbookingowe-z-moodboardem.html
  
   Jako pracę inspiracyjną przygotowałam ramkę na zdjęcie. Do jej ozdobienia wykorzystałam piękne niebieskie deski z kolekcji Nie zapomnij mnie oraz białe deski z zestawu Sense and sensibility. Wykorzystałam też niebieskie lilie, które kupić możecie w sklepie HobbyPlace. Chociaż zima nie rozpieszcza nas w tym roku to może uda się uchwycić chociaż jeden zimowy moment by oprawić go w tę ramkę :) Liczę na to, że jeszcze spadnie śnieg :) A teraz zapraszam was do oglądania, koniecznie dajcie znać czy podoba Wam się taka interpretacja moodboardu! 







Pozdrawiam serdecznie!

Ewka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger