stycznia 17, 2020

Fioletowe hortensje...

   Dzisiejsza praca przywołuje na myśl wiosnę :) W ramach DT Lady E Design przygotowałam kartkę z pięknym ukwieconym wiankiem. Kwiaty zrobiłam sama z papieru akwarelowego i użyłam do tego wykrojnika Flower 5 Hydrangea, listki jakie wykorzystałam to wykrojnik Leaves 003. Papiery jakich użyłam to kolekcja Violet Silence oraz Yesterday od Lemoncraft. Na kartce zrobiłam przeszycia i czarne chlapania  by trochę ożywić kartę. Kartkę wykonałam w ramach projektu AngoldSpring_2019 :)
   Zrobiłam dużo zdjęć i  nie mogłam zdecydować się które wybrać więc dodałam im całkiem sporo:) Zapraszam do oglądania :)

  











Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

22 komentarze:

  1. Ewunia przecudownie ...Twoje prace zachwycają a kwiaty ach...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna😀 A kwiaty są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! I kwiatuszki cudne! Uwielbiam, jak jest dużo zdjęć, dla mnie to atut!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne i kartka i kwiaty, i kompozycja,i kolory:) Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie kolorystyczne bardzo udane, lubię takie kolorki, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory i kwiatowy wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianuszek śliczne. Piękne kwiaty tworzysz. Motylki również zdobyły moje serducho.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna wiosenna kartka, niesamowita 💞

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka :) Bardzo lubię fiolet i lubię go w kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Zupełnie wiosenna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger