listopada 24, 2019

Przywołanie wiosny :)

    Witajcie!
  Dzisiejsza kartka to moja kolejna inspiracja dla egoCraft. Na przekór brzydkiej pogodzie chcę przywołać wiosnę. Przygotowałam kwiecistą kartkę z ręcznie robionymi papierowymi kwiatami, kompozycję uzupełniłam koronkami oraz pięknymi tekturkowymi zawijaskami z kolekcji Sea Stories Lux od egoCraft. Kartkę ubrałam w papiery Lovely Day od Mintay Papers, przysiadło na niej również parę moich ulubionych motyli od Lemoncraft :) Przygotujcie się na duuuuużo zdjęć :)












Pozdrawiam serdecznie,
Ewka :)


21 komentarzy:

  1. Tak cudowna, piękno barw aż zatęskniłam za wiosną :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przez tą tęsknotę musiałam sięgnąć do takich kolorów :) Dziękuję Gosiu :)

      Usuń
  2. Świetna kartka, a te energetyczne kolory zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i świetnie dobrałaś kolory i dodatki do niej ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękna! Idealne kolory na obecną wstrętną pogodę. Takie prace chciałabym oglądać jak najczęściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka i te kolory... ach, kiedy będzie ta wiosna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, kwiaty oczywiście cudne. Taka teraz pogoda, że przyda się trochę ciepła od Twojej kartki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Przywróciłaś wiosnę Ewo, i to jak! Piękna, słoneczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna , pełna optymizmu praca.

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja cię kręcę 😲 Cudowna praca. Kolory rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger