listopada 08, 2019

Marzenia się spełniają :)

   Ten tydzień pomimo tego,że był ciężki to obfituje w bardzo dużo pozytywnych dla mnie wydarzeń :) Mogę już napisać Wam, że stałam się częścią wspaniałego zespołu projektowego - od dzisiaj inspiruję swoimi pracami dla Lady E Design. Każdy kto mnie zna wie uwielbiam kwiaty więc jestem bardzo bardzo szczęśliwa, że dostałam taką szansę współpracy :) 
   Zapraszam Was zatem na moją pierwszą inspirację! Zrobiłam kartkę z kwiatami z foamiranu, użyłam wykrojnika Lady E Design - Flower001 oraz Flower004. 










Serdecznie pozdrawiam!

Ewka








17 komentarzy:

  1. Pełna energii kartka, słoneczna i optymistyczna :) Życzę wielu pięknych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, no naprawdę bardzo ładne kwiaty. Gratulacje nowej przygody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na większości blogów już zima, a u Ciebie pełnia wiosny! Śliczna praca i cudne kwiaty :) Gratuluję dołączenia do DT :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka, kwiatki super i oczywiście gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Kartka cudowna! Kwiaty zachwycają ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Ewa :) Twoje kwiaty zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, kwiatuszki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje 💕 Kartka znakomita, bardzo mi się podoba zarówno kolorystyka jak i kompozycja 😘

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger