lipca 15, 2019

House of roses...

   Witajcie!

   Dzisiaj przedstawiam warstwową kartkę w stylu vintage, która powstała z pięknej kolekcji House of roses od Lemoncraft. Niedawno firma zaprojektowała nową wersję tej kolekcji, House of roses EXTRA, ja w swojej pracy użyłam arkusza z ze starej edycji, a z nowej edycji wykorzystałam dodatki do wycinania :) Wyjątkowo nie użyłam kwiatów 3D, dążę do tego by wykonać kartkę bez użycia ani jednego kwiatu, nawet z wycinanki... może w końcu się uda :) A tak prezentuje się gotowa praca :)







Pozdrawiam wakacyjnie:)

Ewka

28 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Energia z niej bucha 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka , cudownie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna. Bardzo mi się podoba ta podwójna falbanka. Ja mam odwrotny problem - dążę do wykonania kartki z chociaż jednym kwiatem, bo mi się to notorycznie nie udaje. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję😊 a mi bardzo ciężko robi sie kartki bez kwiatów, więc teraz robie sobie takie małe wyzwanie i bedę starała się tworzyć kartki bez kwiatów 😁 zobaczymy czy się uda 😂

      Usuń
  4. Piękna, pełna energii kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i niezmiernie romantyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te papiery, a Ty stworzyłaś z nich romantyczny klimacik na tej kartce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż napisac, słów nam brak
    bo ta praca jest nieziemska!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger