lipca 09, 2019

Violet Love...

   Witajcie!

   Dzisiaj prezentuję kartkę z cudownej kolekcji od Studio75 - Violet Love. Pół roku czekała aż odważę się ją pociąć :), podoba mi się tak bardzo, że mogłabym jej fioletowe arkusze oprawić w ramkę :) Na kartce znalazł się napis" Ciesz się każdą chwilą" wycięty z dodatków do kolekcji Cherry Blossom. Pracę ozdobiłam kwiatami, moją ulubiona wstążką vintage oraz pierwszy raz użyłam Enamel dots z Fabriki Decoru - muszę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona z efektu:) Wykorzystałam również tekturki. :)   Kartkę chcę zgłosić na wyzwanie sklepu Miszmasz Papierowy - Dowolna praca z tekturką.

   Zapraszam również do udziału w moim urodzinowym konkursie >>>. 








http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2019/06/wyzwanie-45-dowolna-praca-z-tekturka.html

Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

24 komentarze:

  1. Piękna praca, cudowne kolory i kompozycja, nic dodać, nic ująć 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo romantyczna kartka :) cudne papiery, szczególnie, ze uwielbiam fiolet ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowna romantyczna praca...wyszło czarująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie romantyczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała i czarująca karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kompozycja w bardzo letnich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest, jej kolory zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, śliczne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger