czerwca 24, 2019

Vintage card...

   Witajcie!

   Dzisiaj chcę zaprezentować kartkę w stylu vintage w moim ulubionym połączeniu kolorów - brązu i pięknego niebieskiego koloru z kolekcji Lemoncraft Nie zapomnij mnie.
   Kartkę ozdobiłam ręcznie robioną różą z foamiranu, którą zabarwiłam tuszami z Latarni Morskiej. Na kartce zrobiłam ozdobne przeszycia, pojawiła się na niej delikatna haftowana koronka, całość lekko oprószyłam brokatem i ARTSY STONE z Cadence.

   Pracę chce zgłosić na wyzwanie ScrapAndMe - Bingo. Linię, którą wybrałam to Sznurek - Kolory morza - Koronka.







https://blogscrapandme.blogspot.com/2019/06/wyzwanie-challenge-57-bingo.html

https://blogscrapandme.blogspot.com/2019/06/wyzwanie-challenge-57-bingo.html

Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

27 komentarzy:

  1. Wspaniała kartka, piękna róża

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna i śliczny odcień niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały dobór kolorów, pięknie ze sobą grają:) Całość cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna kartka. Przyciąga wzrok swoja elegancją.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jedno z moich ulubionych połączeń! Wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca!!!Dziękujemy za spólną zabawę ze ScrapAndMe.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Kolory hipnotyzują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Dziękuję za udział w zabawie ScrapAndME, DT Agata

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger