czerwca 30, 2019

Shabby chic card / Kartka w stylu shabby chic

   Cześć!

   Dzisiejsza pracą chce przenieść Was w angielskie romantyczne klimaty shabby chic. Kartka powstała z przepięknych różanych papierów Craft Sensations Flowers Blooming, oraz z papierów Lemoncraft, tym razem z kolekcji Sense and Sensibility. Dodatkowo pracę ozdobiłam tekturą od Miszmasz Papierowy - Chaber. Nie mogło również zabraknąć moich ręcznie wykonanych róż z foamiranu. 

   Chyba zdecydowanie częściej muszę uciekać w styl shabby ponieważ tworzenie tej pracy było niezwykle przyjemne:)

   Kartkę chcę zgłosić na wyzwanie sklepu Miszmasz Papierowy - Dowolna praca z tekturką.





 


http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2019/06/wyzwanie-45-dowolna-praca-z-tekturka.html


Pozdrawiam serdecznie,
Ewka :)

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam styl shabby :) Twoją karteczka prezentuje się przepięknie 😍😍😍 powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka ♥️ kwiaty jak zwykle mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie cudownie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Tak planujemy warsztaty właśnie w 3 tygodniu lipca w Stalowej w Studio75 :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo :) a na warsztaty koniecznie muszę się wybrać! :)

      Usuń
  4. Cudownie piękna i romantyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże są jak żywe! Świetna kartka! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna praca, wszystko mi się w niej podoba! Uwielbiam styl shabby, ale sama nie umiem robić takich prac. :( Tutaj szczególnie podoba mi się użycie koronki. :) I kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 to moja pierwsza praca w stylu shabby, trochę się bałam co mi z tego wyjdzie, ale jestem zadowolona z efektu 🙂 warto próbować!

      Usuń
  8. Piękna! Z nutką romantyzmu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, z klasą i do tego bardzo romantyczna :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger