marca 25, 2019

Wielkanoc w stylu vintage....

   Witajcie!
  Przedstawiam Wam kartkę wielkanocną w stylu vintage. Przygotowałam ją na wyzwanie Lemoncraft - Vintage Spring.
   Wykorzystałam papiery z nowej pięknej kolekcji Lemoncraft Grow old with me, która idealnie swoim klimatem i kolorami wpasowała się w to wyzwanie. Na kartce znalazły się również kwiaty z foamiranu wraz z gałązką z malutkimi kwiatami, którą wykonałam sama. Kraftowe jajko i listki ozdobiłam embossingiem na gorąco.


A na końcu postu przedstawiam Wam zdjęcia zza kulis:)  parę ujęć z powstawania kartki i trochę mojego scrapowego bałaganu.







Zapraszam również i Was do wzięcia udziału w zabawie. Poniżej przedstawiam moodboard do wyzwania >>.

http://blog.lemoncraft.pl/2019/03/vintage-spring-wyzwanie-marcowe-march.html

Pozdrawiam wiosennie,
Ewka

31 komentarzy:

  1. Piękna kartka! Świetna interpretacja tematy! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest zachwycająca! Wszystko mi się podoba! Papiery przepiękne. Ale najbardziej mnie zachwyciła ta gałązka z kwiatuszkami - cudowna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ❤ pierwszy raz robiłam taką gałązkę i zdecydowanie muszę zrobić takich wiecej bo bardzo fajnie się komponują w pracach 🙂

      Usuń
    2. Z przyjemnością zrobię tutorial 😊 nie wiem dokładnie kiedy, ale myślę, ze pojawi sie w przeciagu najbliższych 2 tygodni 😊😊

      Usuń
  3. Śliczna kartka, zdecydowanie bardzo vintage, kompozycja kwiatowa bardzo mi się podoba, taka ładna, smukła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, z klimacikiem retro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, piękny klimat stworzyłaś, a kwiaty zachwycają 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka,klimatyczna

    OdpowiedzUsuń
  7. E tam, taki bałagan to prawie jak porządek :D A kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie różowych kwiatów (jak zwykle cudnych :-) z tymi postarzonymi kartkami jak dla mnie strzał w dziesiątkę. A to jajo z embossingiem...bardzo mi się podoba, fajnie to wymyśliłaś :-) poza tym lubię oglądać kogoś biurko i jego bałagan ;-)
    Fajnie, że wzięłaś udział w wyzwaniu Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca, a kwiaty zjawiskowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna kartka, niesamowita kolorystyka i mój styl ❤️❤️😍😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger