października 08, 2018

Kartka na Chrzest Święty

     Witajcie!
    Przedstawiam Wam dzisiaj kartkę, którą przygotowałam na pamiątkę Chrztu Świętego małego chłopca. Powstała ona z pięknych i delikatnych papierów Lemoncraft - Nie zapomnij mnie. Kartkę ozdobiłam kwiatami z papieru czerpanego, całą kompozycję uzupełniłam wstążkami vintage oraz pół-perełkami. Nie zabrakło również motyli, które nadają kartce lekkości :). Pracę zamknęłam w ręcznie wykonanym pudełku.






Prace chcę zgłosić na dwa wyzwania:

-pierwsze z nich to wyzwanie na blogu sklepu Artimeno - PRACA DLA DZIECKA


 - drugie to wyzwanie na blogu sklepu studio75 - Wyzwanie #8 Bingo.
Do stworzenia projektu wykorzystałam elementy z rzędu kropki-kwiaty-napis.


Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

4 komentarze:

  1. Such a lovely card! Thanks for joining us at Studio75 Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, karteczka z moimi ulubionymi niezapominajkami , śliczna!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Te niezapominajki są urocze i lubię używać ich do takich delikatnych prac🙂

      Usuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger