września 19, 2018

Tajemniczy ogród...

... to jedna z moich ulubionych książek. Myśląc właśnie o niej tworzyłam tę kartkę :) Inspiracją do jej stworzenia był również warsztat kartkowy, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w maju. Był on prowadzony przez bardzo utalentowaną Dorotę Kotowicz, efekty warsztatów będziecie mogli zobaczyć już niedługo na moim blogu. A na blogu Doroty, o tu  >>> możecie zobaczyć co konkretnie było ich tematem. :) 
     Kartka powstała z bardzo romantycznej i pięknej kolekcji Secret Place - Mintay by Karola.Wykorzystałam w niej również odcisk drzwi z lekkiej masy, który pomalowałam farbami akrylowymi. Na kartce znalazł się też kwiat z foamiranu, który wykonałam własnoręcznie. Całą kompozycje uzupełniłam delikatnymi materiałowymi kwiatami hortensji. Dodałam również odrobinę zielonych chlapnięć i w związku z tym moja pracę chciałabym zgłosić na wyzwanie wrześniowe w Świecie Pasji - na dole posta znajdziecie banerek wyzwaniowy wraz z linkiem. :)








A tutaj znajdziecie więcej szczegółów na temat wyzwania: Wyzwanie na wrzesień - chlapania, kleksy i zacieki


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każde pozostawione słowo :)
Ewka

4 komentarze:

  1. Piękna kartka - zupełnie jak zaproszenie do magicznego i tajemniczego ogrodu :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Świat Pasji, pozdrawiam i życzę powodzenia - Kamila

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger