października 16, 2024

Jak zrobić kartkę urodzinową dla jesieniary?

Chociaż bardzo mocno uwielbiam jesień, to zawsze brakowało mi czasu na jesienne projekty. W tym roku wykorzystuje więc wolne momenty by stworzyć kilka jesiennych kartek i dekoracji. Moja praca powstała z kolekcji Autumn Splendor od Mintay Papers. Wykorzystałam bloczek uzupełniający, który z całej tej kolekcji spodobał mi się najbardziej. Kartkę wykonałam w formacie DL. Wszystkie dodatki jakie wykorzystałam bardzo mocno kojarzą mi się z jesienią, by nieco jednak złagodzić całą kolorystykę postanowiłam wykorzystać do ozdoby delikatne kremowe kwiaty z tkaniny. elegancji całej kartce dodają drobne akcenty z koralików i cekinów oraz piękne złote chlapania. 

Co sądzisz o takiej kartce urodzinowej dla fanki jesieni?



Zapraszam na film, w którym krok po kroku pokazuję jak wykonałam swoją kartkę.


















Praca powstała w ramach współpracy ze sklepem zielonekoty.pl

Serdecznie pozdrawiam
Ewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger