października 02, 2023

Kwiatowe nowości - jesienna kolekcja POŻEGNANIE LATA

  Z przyjemnością prezentuję Wam dzisiaj moją najnowszą kolekcje kwiatów z tkaniny "Pożegnanie lata". Łączy ona w sobie pastelowe letnie kolory z mocniejszymi akcentami musztardowo-złotych odcieni, które są dla mnie symbolem jesieni.

Wśród nowej jesiennej kolekcji pojawiły się również kwiaty dedykowane specjalnie do nowej kolekcji papierów LemonCraft Forget Me Not. Zawarłam w niej klasyczne modele, które bardzo dobrze komponują się z kompozycjami, które znajdziemy w papierach.

‼️‼️ A teraz parę słów o tym jak zamówić kwiaty.

Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną na Facebooku, Instagramie lub na email: ewa.scrap@gmail.com. Ja prześlę Ci dostępne wzory kwiatów wraz z cenami. Ustalimy, które zestawy chcesz zamówić, podam czas realizacji i dane do wpłaty. Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od ilości zamówionych zestawów i zwykle waha się przedziale od 5-10 dni roboczych. Ceny nowych zestawów wahają się w przedziale od 32,90 zł – 33,90 zł.

Poza kwiatami w swojej ofercie posiadam również błyskotki idealne do shakerów, cekiny i piękne zimowe mieszanki brokatów.















Ściskam
Ewa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger