stycznia 29, 2023

Nowości LemonCraft - kolekcja Sweetness

 Soczyste czerwone róże połączone z delikatnością i lekkością stokrotek to kwiatowy motyw przewodni najnowszej kolekcji LemonCraft - Sweetness. Papiery ubrane zostały w piękne kwiaty i kolory, odcienie czerwieni i różu przeplatają się z delikatnym kremem. W całej kolekcji nie zabrakło tez pięknych rustykalnych desek, wzorów z w motywem kropeczek i serduszek. Kolekcja jest idealna na walentynkowe kartki, ale można wyczarować z niej wiele innych ciekawych prac. Moja dzisiejsza pierwsze inspiracja z tej kolekcji to kartka miłosna, wykorzystałam w niej motyw babeczki wycięty z bloczka z elementami do wycinania oraz moje ręcznie robione kwiaty, które starałam się jak najlepiej dopasować do całości. W głowie aż roi mi się od nowych pomysłów na kolejne prace :) 















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger