września 12, 2022

JESIENNA KARTKA Z LISKIEM

 Jesień to zdecydowanie moja ulubiona pora roku. Chociaż trudno uwierzyć w to wielu moim znajomym to właśnie jesienne wieczory pod ciepłym kocem z gorącą herbatą z miodem i cytryną są moimi ulubionymi, tak więc cieszę się na odchodzące już lato. W dodatku jesień to zawsze piękny festiwal kolorów. Liście przybierają niesamowitych barw, zachody słońca też mają swój niepowtarzalny klimat. Postanowiłam, że w tym roku w mojej pracowni pojawi się więcej jesiennych prac niż zwykle, będę przeplatać je z zimowymi inspiracjami, bo przecież jesień to też czas na przygotowań do Bożego Narodzenia. 

Moja dzisiejsza inspiracja dla Kreatywnej Pracowni to kartka pełna jesiennych ciepłych brązów i odcieni żółtego. W centralnej części kartki umieściłam ramkę z listkami i pięknym liskiem. Czyż nie dodaje on kartce niesamowitego, ciepłego klimatu? 

Jestem bardzo ciekawa, czy Ty też lubisz tworzyć kartki właśnie w takim jesiennym stylu?

Jeżeli jeszcze nie próbowałaś to koniecznie musisz obejrzeć mój darmowy kurs na dzisiejszą kartkę, zapraszam Cię więc serdecznie na mój kanał YT >>.

Jesienna kartka urodzinowa.

Jesienna kartka urodzinowa.

Jesienna kartka urodzinowa.

Jesienna kartka urodzinowa.

Jesienna kartka urodzinowa.

Jesienna kartka urodzinowa.

Jesienna kartka urodzinowa.

Jesienna kartka urodzinowa.

Jesienna kartka urodzinowa.

Jesienna kartka urodzinowa.

Serdecznie pozdrawiam,

Ewa 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger