października 17, 2021

Zimowa kartka

     Jesień to jedna z moich ulubionych pór roku, piękne chociaż ulotne dni coraz szybciej zbliżają do mojej ukochanej zimy. Tak! Zima to zdecydowanie najpiękniejsza pora roku :) Szczególnie wtedy, gdy świat okrywa puszysta biała kołderka. Bardzo lubię długie zimowe wieczory spędzane pod ciepłym kocem z gorącą herbatą w ręku. Głowa napełnia mi się wtedy nieograniczona ilością pomysłów. Moja dzisiejsza praca jest dla mnie właśnie taką namiastką mroźnego, zimowego wieczoru. Piękne odcienie niebieskiego połączone z bielą to zestaw idealny do zimowej kartki. Pracę ubrałam w dwie kolekcje ScrapAndMe - Frosty Days i nieco starszą kolekcję White Christmas. Całą kompozycję uzupełniłam tekturowymi śnieżynkami i gwiazdkami od Kreatywnej Pracowni. A białe poinsecje pochodzą z mojej zimowej kolekcji ręcznie robionych kwiatów materiałowych. 


Zimowa kartka na Boże Narodzenie.

Zimowa kartka na Boże Narodzenie.

Zimowa kartka na Boże Narodzenie.

Zimowa kartka na Boże Narodzenie.

Zimowa kartka na Boże Narodzenie.

Zimowa kartka na Boże Narodzenie.

Zimowa kartka na Boże Narodzenie.

Zimowa kartka na Boże Narodzenie.

Zimowa kartka na Boże Narodzenie.

Zimowa kartka na Boże Narodzenie.

 
Zimowa kartka na Boże Narodzenie.
 
Pozdrawiam serdecznie,
Ewa
 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger