października 31, 2020

Ślubny exploding box w stylu prowansalskim

Moją najnowszą inspiracją dla LemonCraft jest ślubny exploding box utrzymany w prowansalskim stylu. Jak pewnie już wiecie lubię łączyć ze sobą nieoczywiste kolory i wykorzystywać nietypowe barwy w swoich projektach. Tak zrobiłam też i tym razem, zwykle gdy oglądam prace ślubne widzę je w odcieniach beżu, bieli czasem różu i błękitu. Ja postawiłam tym razem na prowansalski klimat i wybrałam takie kolory jak jasny, eteryczny filet oraz delikatną zieleń. Idealnym okazało się połączenie dwóch kolekcji My Sweet Provence o raz Melody 2. Kolekcja My Sweet Provence kryje w sobie cudowne odcienie fioletu, a Melody 2 wspaniałe zielenie i piękne delikatne szarości. 

W boksie nie mogło zabraknąć moich ręcznie robionych kwiatów :) Wykorzystałam też piękną ażurową tekturkę pary młodej od Twoja Tekturka. Całość uzupełniły delikatne detale takie jak drobne różyczki, listki oraz sizal. 

 
 

 




  
 
Pozdrawiam serdecznie!
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger