lutego 08, 2020

Sweet Secrets w roli głównej...

   Kartka, którą dzisiaj prezentuję jest moją kolejną inspiracją dla Lemoncraft. Powstała z bardzo pięknej i romantycznej kolekcji Sweet Secrets. Przygotowałam do niej ręcznie robione kwiaty z materiału. Cała kompozycja jest bardzo mocno rozbudowana, wykorzystałam w niej między innymi woskowany sznureczki, koronkę, ażurowe elementy i listki z wykrojnika i sztuczne owoce. 
   Jeśli bacznie obserwujecie mojego bloga to na pewno zauważyliście, że w ostatnim czasie pojawiają się u mnie prace, które powstały w trakcie kursów u Iriny Angold - podobnie jest z tą kartką. Wykonując ją wykorzystałam wiedzę, którą zdobyłam właśnie na jednym z kursów. Całą historię tego jak trafiłam na stronę Iriny przeczytać możecie na blogu → Lemoncraft. Zapraszam Was do przeczytania artykułu. Myślę, że może być on pomocny dla osób, które zaczynają swoją przygodę z cardmakingiem oraz dla tych którzy już nieco dłużej się nim zajmują. Po tym nieco dłuższym niż zwykle wstępie prezentuję Wam efekty mojej pracy. 







Pozdrawiam serdecznie,
Ewka

2 komentarze:

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger