grudnia 08, 2019

Powiew wiosny ....

   U mnie na zmianę wiosna i zima:) Dzisiaj przyszedł czas na poprawę zaokiennej szarugi więc chcę zaprezentować Wam wiosenną kartkę. Pomieszałam tutaj dwie kolekcje Lemoncraft - Violet Silence oraz Christmas Carols. Duży materiałowy kwiat już niejednokrotnie mogliście oglądać na moich pracach, tym razem przedstawiam go w miętowej odsłonie. Do jego zrobienia wykorzystałam wykrojnik Lady E Design Flower 001. Okienko to troszkę przerobiona tekturka od Anemone "Okienko z okiennicami", a że te okiennice nie do końca mi pasowały bo były za duże to musiałam tekturkę dopasować do swoich potrzeb :) Nie byłabym sobą gdybym nie użyła wstążki i koronek więc i tym razem znalazły się one na mojej pracy. 





Przesyłam ciepłe pozdrowienia,
Ewka

2 komentarze:

  1. Cudowna praca, aż zatęskniłam za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka !!! Wszystko pięknie dopasowane i przemyślane ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger