stycznia 31, 2019

Wakacyjne wspomnienia

    Witajcie :)
    Za oknem zima, pogoda nie rozpieszcza więc postanowiłam wprowadzić trochę letniego klimatu :) Przestawiam Wam album, który powstał dla bardzo wyjątkowej osoby. Taka mała pamiątka z wakacji z najważniejszymi momentami to świetna okazja do tego żeby powspominać miło spędzony czas w gronie przyjaciół.
    Album powstał na bazie w kształcie tagów, wykorzystałam do niego kolekcję Marina od MintayPapers. Idealnie wpasowała się ona w wakacyjny morski klimat. A Wy co sądzicie o takiej pamiątce z wakacji?








Pozdrawiam,
Ewka :)

6 komentarzy:

  1. Cudowny! :)
    Wszystko idealnie skomponowane :)
    Ahoj przygodo :D :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie =] uwielbiam morskie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję🙂 a ja nie sadziłam, że w takim klimacie tak przyjemnie mi bedzie tworzyć ten album 🙂

      Usuń
  3. Świetnie wyglądają te napisy, w punkt! Bardzo przyjemny tagowy albumik.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Inspirowane uczuciami... , Blogger